Differences in anthropological status of pupils fifth and sixth graders of elementary school relative to urban-rural affiliation
U ovom radu istraživane su razlike antropoloskog statusa ucenika i ucenica petog i sestog razreda osnovne skole koja žive u urbanom podrucju (Mostar) u odnosu na ucenike i ucenice petog i sestog razreda osnovne skole koji žive u ruralnom podrucju (Biograci-Siroki Brijeg). Na uzorku 79 ispitanika, 19 ucenika i 19 ucenica iz Mostara, 22 ucenika i 19 ucenica iz Biograca primijenjeno je 9 testova za procjenu antropometrije, fleksibilnosti, brzine izvođenja naizmjenicnih pokreta, eksplozivne snage, repetitivne snage, jakosne izdržljivosti, koordinacije i aerobne izdržljivosti. Nezavisnim t – testom i diskriminacijskom analizom je utvrđeno postojanje statisticki znacajnih razlika između ucenika i ucenica iz Mostara i ucenika i ucenica iz Biograca. Ucenici i ucenice znacajno se razlikuju u eksplozivnoj snazi, repetitivnoj snazi, fleksibilnosti i aerobnoj izdržljivosti dok u ostalim varijablama nema statisticki znacajnih razlika.