Logo
Nazad
Ivan Sivrič, Damir Kukić, Ivica Jerkić
0 10. 7. 2024.

ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU I KANALA INFORMIRANJA U PROMOVIRANJU OS BIH U SVRHU ZAPOŠLJAVANJA MLADIH

Razvoj interneta i informacijsko-komunikacijskih tehnologija u suvremenome kontekstu trebao bi omogućiti mladim korisnicima učinkovito povezivanje te primanje informacija putem različitih kanala komunikacije radi kvalitetnije interakcije s budućim poslodavcima. Jedan od značajnijih kanala komunikacije za mlade u online prostoru zasigurno su društvene mreže putem kojih se mladi u isto vrijeme informiraju i komuniciraju. Društvene mreže posebno pridonose socijalizaciji i povezivanju korisnika u virtualne zajednice, pri čemu izmjenjuju iskustva i informacije koje mogu biti društveno korisne, pa tako i za pronalazak budućih poželjnih poslodavaca, što ujedno i potvrđuje istraživanje javnoga mnijenja iz 2022. godine o stavovima mladih i roditelja o zapošljavanju i zadržavanju u OS BiH, koji su za potrebe ovoga rada analizirani, s posebnim usredotočenjem na kanale informiranja. Kanali informiranja kojima mladi dolaze do (relevantnih) informacija veoma su bitna stavka u percepciji, identifikaciji i afirmacija vojnoga poziva radi dobivanja kvalitetnih lјudskih resursa. Pored uvjeta rada koje ispitanici navode kao ključne elemente za zapošljavanje u OS BiH, potrebno je i učinkovito unaprijediti medijsku promociju i percepciju OS BiH u javnosti, što se posebno ističe i navodi u nizu preporuka navedenih u zaključnome dijelu ovoga rada. Ključne riječi: odnosi s javnošću u OS BiH; društvene mreže; Connected – C-generacija; zapošljavanje mladih; vjerodostojnost informacija

Pretplatite se na novosti o BH Akademskom Imeniku

Ova stranica koristi kolačiće da bi vam pružila najbolje iskustvo

Saznaj više