Pedagoški pristup analizi motoričkog statusa kao faktor usmjerenja djece prema sportu
U pogledu pedagoskog aspekta tjelesnog odgoja i sporta, treba istaci postojanje vesestruke vrijednosti za sve uzrasne generacije odgojno-obrazovnog procesa. Cinjenica jeste da tjelesna aktivnost kao i sport predstavljaju integralni dio kulture življenja svakog covjeka, a tjelesni odgoj integralni dio cjelokupnog odgojno-obrazovnog procesa, koji zajedno sa intelektualnim, radnim, moralnim i estetskim formiranjem licnosti, obezbjeđuje kontinuitet i svestranost odgoja i obrazovanja djece i mladih (Mejovsek ,1979). Upravo to i jeste cilj ovog istraživanja, da kroz primjenu razlicitih sadržaja kao i njihove realizacije uz primjenu adekvatnih metoda i organizacijsko-metodickih oblika rada, kod djece mlađeg skolskog uzrasta, pokusaju unaprijediti motoricke sposobnosti i motoricka znanja te da se isti uvažavajuci nivo motorickog dara pokusaju usmjeriti u sport. Dobijeni rezultati u ovom istraživanju, govore da uz adekvatnu primjenu i postivanje pedagoskih principa rada u nastavi tjelesnog odgoja, ne samo da ce se doprinijeti racionalizaciji redovne nastave tjelesnog odgoja sa djecom razredne nastave, vec ce se stvoriti adekvatni uslovi uz pravilno planiranje, programiranje i primjenu pedagoskih metoda i organizacijsko-metodickih oblika rada, da se djeca ovog a i mlađeg skolskog uzrasta blagovremeno i pravilno usmjere u određenu granu sporta.