Logo
Nazad
Damir Kukić, Ivan Sivrič
0 2016.

MEDIJSKA PISMENOST – RAZVIJANJE KRITIČKOGA DISKURSA

Usprkos ubrzanu razvoju novih tehnologija i novih medija u društvu, ne postoji dovoljno jasna rasprava o pitanjima vezanim za medijsku pismenost. Novo medijsko okruženje u kojem su recipijenti sve aktivniji i u kojem posvećuju više vremena medijskim sadržajima, zahtijeva kvalitetan i odgovoran pristup medijskom obrazovanju, posebno djece i mladih. U području medijskoga obrazovanja ne postoji sustavan pristup podizanju razine medijske pismenosti kod djece. To je sustavan, interdisciplinaran i dugotrajan proces promjene. Medijska pismenost podrazumijeva posjedovanje određenih znanja i kreiranje kritičkoga pristupa. Razvijanje kritičkoga diskursa i stjecanje kompetencija ključan je cilj i interes medijskoga opismenjavanja. Ključne riječi: medijska pismenost, kompetencija, medijski odgoj, časopisi za djecu i mlade, kritički diskurs

Pretplatite se na novosti o BH Akademskom Imeniku

Ova stranica koristi kolačiće da bi vam pružila najbolje iskustvo

Saznaj više