Logo
Nazad
N. Smajlović, D. Bonacin, D. Bonacin
0 2007.

Prenatal status of child

Buducnost nosi novi tehnoloski napredak i odnose među ljudima koji su sve složeniji i uz sve vece teskoce pri sustinskom nepovrsnom uspostavljanju. Informacije svih vrsta povecavaju se i kvantitativno i kvalitativno obuhvacajuci materijalno i tehnolosko, dok duhovno cesto odlazi u drugi plan, iako postoje mnoge institucije i pojedinci koji nastoje održavati dusevne vrijednosti. Zbog razvojnih karakteristika covjeka, jedino ozbiljno vrijeme koje možemo iskoristiti za ucenje svih znanja, pa i moralnih duhovnih vrijednosti je najranije djetinjstvo, kad se covjek uvelike oblikuje. Stoga se postavlja pitanje, treba li iskoristiti svaki trenutak, kako bi temelji opcih ljudskih vrijednosti bili dobro ugrađeni. Edukacijska granica se prirodno spustila do samog rođenja. Postavlja se pitanje, treba li možda poceti i prije, vec s nerođenima. Ali ako jest tako, tada vise nije dovoljno modele djelovanja ostaviti stohastickim modulacijama. Prvo se treba odrediti prema sustini takvih mogucih akcija, bas kao i akceptiranju, barem veceg dijela mogucih, ma kakvih posljedica.


Pretplatite se na novosti o BH Akademskom Imeniku

Ova stranica koristi kolačiće da bi vam pružila najbolje iskustvo

Saznaj više