Logo
Nazad
Stanislava Komel-Klarić, N. Skender, J. Gošnik
0 2003.

Swimming as regular teaching of Physical Education at Farmaceutical-Biochemical Faculty in Zagreb

Zdravlje i fizicki razvoj studenata u direktnoj su ovisnosti od kvantitete i kvalitete njihovog angažiranja uopce i od drugih pratecih okolnosti života. Danasnja nastava tjelesne i zdravstvene kulture studenata ima za cilj tjelesni razvoj, odnosno stvaranje harmonicno razvijene licnosti koja stjece visoko profesionalno obrazovanje. Jedna od važnih zadaca nastave tjelesne i zdravstvene kulture jest i formiranje pozitivnog stava studenata prema tjelesnom vježbanju kao osnovnoj pretpostavci njihovog zdravog nacina života. U fazi planiranja i programiranja nastave tjelesne i zdravstvene kulture ne bi se smjeli zanemarivati stavovi studenata o tom predmetu, nacin njezinog provođenja i izbor programskih sadržaja. Rezultati anketnog upitnika ukazuju na odabir studenata programa plivanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu u Zagrebu. Program plivanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture je studentima atraktivan, a voda kao medij pozitivno utjece na njihovo psihofizicko zdravlje. Ukidanjem plivanja kao kvalitetnog programa nastave tjelesne i zdravstvene kulture na spomenutom fakultetu, unatoc velikoj zainteresiranosti studenata za taj program, onemogucen je razvoj i napredak studenata u toj tjelesnoj aktivnosti.


Pretplatite se na novosti o BH Akademskom Imeniku

Ova stranica koristi kolačiće da bi vam pružila najbolje iskustvo

Saznaj više