Logo
Nazad
Damir Hadžić, Tomáš Molnár
0 7. 12. 2022.

RAZVOJ NA OSNOVU DOGAĐAJA – EVENTA – BRENDIRANJE ZA MALE GRADOVE

Ljudi i mjesta su povezani u više slučajeva, mjesta i gradovi su glavno sjećanje našeg života i podsjećaju nas na naše zajedničko naslijeđe. Kao svjetionici u našem sjećanju, oni se odnose na nas, rodni grad ili mjesta koja smo posjetili ili kroz koja samo prolazimo kada smo na odmoru, mjesta ostaju u našoj viziji zauvijek. Živimo, posjećujemo i radimo na ovim mjestima i smatramo ih svojima. Ovo je dodatna vrijednost kada se razmišlja o događaju u zajednici, brendiranju ili mjestu marketinške prakse razvoju destinacije. Bez obzira da li se radi o stanovniku ili posjetiocu, mi imamo posebnu vezu sa mjestom ili događajem, ovaj događaj je alat za dobru praksu „samo mjesto na kojem vrijedi živjeti, je mjesto koje vrijedi posjetiti“. Vizija i vrijednosti mjesta su slike njihovih stanovnika. Ova mjesta žele da povećaju svoju ekonomiju i status kroz turizam i razvoj treba da dođu do glavnih tema o tome:  Želimo da budemo poznati po...?  Najbolji smo u?  Kada izgovore ime našeg mjesta o čemu razmišljaju?  Imamo ovo i ovo, kako to možemo iskoristiti?

Pretplatite se na novosti o BH Akademskom Imeniku

Ova stranica koristi kolačiće da bi vam pružila najbolje iskustvo

Saznaj više