KONKURENTNE MARKETING STRATEGIJE // COMPETITIVE MARKETING STRATEGY
Stratesko razmisljanje predstavlja novu perspektivu u podrucjumarketinga. Marketing menadžment se suocava sa formulisanjem iimplementacijom marketing programa za podrsku i perspektivestrateskog marketinga sa posebnim akcentom na: važnost, ulogu,razvoj i funkcije marketing strategije. Marketing strategije sefokusiraju na nacine kojima se kompanije, gradeci kapital na vlastitimsnagama, nastoje efektivno razlikovati od konkurencije.Dobra marketing strategija treba biti okarakterisana kao jasnatržisna definicija, dobar spoj organizacionih snaga i potreba tržista, isuperioran nastup u odnosu na konkurenciju u kljucnim faktorimaposlovnog uspjeha. Prilikom odabira jedne od strategija, kompanija semože opredijeliti da bude lider na tržistu, tržisni izazivac, tržisnisljedbenik ili tržisni tamponer.Upravo razliciti pristupi pri kreiranju konkurentnih marketinskihstrategija cine predmet ovoga rada, gdje ce se objasniti pojedinastrategija i kako se ona provodi u odrenenoj kompaniji.