Crisis management and blame game
Finalno razrjesavanje svake ozbiljne krize podrazumijeva i neku opcu suglasnost o pitanjima njezinih uzroka, te o krivici i odgovornosti pojedinih aktera. Nakon sto je operativni dio suocavanja s krizom zavrsen, nastaje svojevrsna bitka za znacenja, odnosno tumacenja proteklog događaja, te mjesta i uloge lidera i njihovih organizacija u protekloj krizi u kojoj su potrebna sasvim drugacija znanja i vjestine od onih koje je podrazumijevao operativni dio krize. Od ishoda te bitke, odnosno od toga tko ce biti i u kojoj mjeri proglasen krivim za nastanak krize ili za nekompetentno suocavanje s njom ovise sudbine politickih lidera, najvisih administrativnih dužnosnika ili menadžera koji su na vrhu upravljacke ljestvice u korporacijama, kao i reputacija, kredibilitet i legitimitet organizacija i agencija na cijem se celu oni nalaze. U radu ce biti razmotrene dimenzije odgovornosti, glavni sudionici u utvrđivanju odgovornosti, taktike koje oni najcesce koriste, te situacijski i konteksutalni faktori od znacaja za utvrđivanje odgovrnosti.