Logo
Nazad
Dejana Bouillet, Eli Pijaca Plavšić, Jelena Perak, T. P. Ivanec, Jelena Bićanić, Valentina Kranželić, Dijana Lukačić, Ankica Rakas-Drljan, Barbara Šišinački, Mirjana Šeović, Ljiljana Škara, M. Matkovič, Kata Piršljin, Ljiljana Spajić, Josip Funarić, Đurđica Stuhlreiter, L. Tilić, Mirela Šimunić, A. Birac, Martina Boričić Martić, I. Čavar, Goranka Ćulibrk, M. Milanović, D. Skorup, I. Galić
0 2015.

Development of the model of early educational intervention in primary school: from idea to evaluation

Prirucnik je rezultat provedbe projekta Rane odgojno-obrazovne intervencije temeljene na pokazateljima uspjesnosti (Evidence-Based Early Educational Interventions). Projekt je proveden s ciljem razvoja modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj skoli, koji ce osigurati jednake mogucnosti za uspjesno obrazovanje djece s problemima u ponasanju i time pridonijeti unaprjeđivanju hrvatske odgojno-obrazovne prakse s ovom ranjivom skupinom ucenika. Njime se nastoji otvoriti proces prikupljanja dokaza o uspjesnoj odgojno- obrazovnoj praksi, kako bi ujedinjenje iskustava prakticara, znanstvenika i kreatora odgojno-obrazovne politike osnažilo odgojno- obrazovne potencijale skola u djelotvornoj reakciji na raznolike probleme ucenika koji svojim neprihvatljivim ponasanjem zovu u pomoc i s pravom ocekuju primjerenu podrsku svojih ucitelja, pedagoga, roditelja i ostalih sudionika njihova odrastanja i skolovanja. Razvojem i provedbom sest skolskih planova podrske ucenicima s problemima u ponasanju, koji imaju obilježja rane odgojno-obrazovne intervencije, djelatnici skola – suradnika na projektu, stekli su iskustva usmjerene podrske selekcioniranoj skupini ucenika koji u najranijoj fazi svoga skolovanja (tijekom razredne nastave) manifestiraju teskoce u ponasanju, a evaluacija tog procesa i pokazatelja njegove uspjesnosti osigurala je temeljne uvide u svrhovitost i isplativost takvih ulaganja. Sudjelovanjem u ranoj odgojno- obrazovnoj intervenciji, ucenici su dobili priliku nauciti djelotvornije zadovoljavati vlastite potrebe, a roditelji djelotvornije pridonositi razvoju i obrazovanju svoje djece. U ovom prirucniku su podijeljena iskustva stecena tijekom projekta i opisan je model razvoja skolskih planova podrske ucenicima s problemima u ponasanju, buduci da se projekt pokazao svrsishodnim te bi mogao biti blagotvoran za siroko prisutnu malodusnost ucitelja i drugih strucnih djelatnika u odgoju i obrazovanju ucenika s problemima u ponasanju.


Pretplatite se na novosti o BH Akademskom Imeniku

Ova stranica koristi kolačiće da bi vam pružila najbolje iskustvo

Saznaj više