Logo
Nazad

RELIGIJSKO-PEDAGOŠKI POGLEDI NA TJELESNO I EMOCIONALNO ZLOSTAVLJANJE DJECE /

Sažetak rada UDK 364.632-027.553:159-923-053.2 Ovaj rad ispituje religijsko-pedagosku perspektivu u pogledu tjelesnog i emocionalnog zlostavljanja djece.  U tom smislu se analiziraju kur'ansko-sunnetske metode discipliniranja i sankcioniranja uz karakteristike i uvjete primjene nakon odgojnog iscrpljivanja pozitivnih pedagoskih pristupa i metoda unapređivanja, ohrabrivanja, predupređivanja i sl. Ukazuje se na teorijski okvir i terminologiju koja se tice discipliniranja i sankcioniranja. Donose se primjeri poslanickog odnosa prema djeci u odgojnom kontekstu i ispravljanju gresaka kod ljudi kao egzemplar tolerantnog, empaticnog i nenasilnog odgojnog djelovanja. U radu se također kroz pedagosku prizmu prezentiraju stetne posljedice tjelesnog i emocionalnog zlostavljanja na zdravlje djece. Summary: This article analyses religious and pedagogical perspective regarding physical and emotional abuse of children. Disciplinary and sanctioning methods of Qur’an and the Sunnah  are analysed here for this purpose, however, bearing in mind characteristics and conditions which imply that these are taken as options only after all the other positive up-bringing approaches and methods like improvement, encouragement and  prevention have been exhausted. Theoretical framework and terminology pertaining to disciplinary and sanctioning measures are pointed out here as well. A model of the Messenger’s relation with children in the context of upbringing and corrective measures is presented here as an exemplary, tolerant, empathic, and non-violent upbringing method. The article also demonstrates a pedagogical view of damaging consequences of physical and emotional abuse upon children’s health.


Pretplatite se na novosti o BH Akademskom Imeniku

Ova stranica koristi kolačiće da bi vam pružila najbolje iskustvo

Saznaj više