Logo
Nazad
M. Bijedić, Dejana Bouillet
0 2007.

Assessment of the observed and wanted quality school climate by secondary school students

Uvažavajuci znacaj obrazovanja i odgojni uticaj obrazovnih institucija na razvoj mladih osoba, ovo je istraživanje posveceno ispitivanju elemenata skolske klime koji su u određenim odgojno-obrazovnim sredinama promjenjivi, a koji bi mogli znacajno pridonijeti sto boljim postignucima ucenika. Cilj istraživanja je bio ustanoviti, opisati i interpretirati opaženi i željeni kvalitet skolske klime od strane ucenika srednjih skola (n = 630). Rezultati su pokazali razlike u pogledu svih važnih komponenti skolske klime, te da je nivo opaženog kvaliteta skolske klime niži od željenog. Konstatovano je da su u podizanju kvalitete socijalne integracije ucenika pomogli: zajednicko postavljanje pravila, strucno pedagosko održavanje skolske discipline i usmjerenost na razvoj komunikacijskih vjestina ucenika.


Pretplatite se na novosti o BH Akademskom Imeniku

Ova stranica koristi kolačiće da bi vam pružila najbolje iskustvo

Saznaj više